جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

افتتاح سایت آی او تی رسانه
راه‌اندازی سایت آی‌او‌تی رسانه در زمینه هوشمندسازی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته

با سپاس و حمد الهی مجله خبری آی او تی رسانه در تاریخ اول اسفند ۱۳۹۸ فعالیت رسمی خود را در حوزه اطلاع‌رسانی فنّاورانه آغاز کرد. سایت آی‌او‌تی رسانه در رسالت خود سعی دارد به عنوان یک مرجع در حوزه اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با فناوری های پیشرفته تبدیل شود.

افتتاح آی او تی رسانه
افتتاح آی او تی رسانه

در سالیان اخیر تغییرات گسترده در حوزه فناوری‌های پیشرفته باعث شده است تا نیاز به اطلاع‌رسانی و آموزش در این حوزه به شدت احساس شود. شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ های بسیاری به دنبال استفاده از فناوری‌های High Tech برای عرضه محصولات منحصربفرد و کاربردی خود هستند. امّا متاسفانه این استارت‌آپ ها با یک مشکل جدّی مواجه هستند، آنها هرگز نمی‌توانند محصولات خود را به جامعه هدف به درستی معرفی کنند.

آی‌او‌تی رسانه، رسالت خود را کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوّر قرار داده است و سعی دارد به عنوان یک بازوی قدرتمند خبری برای معرفی تلاش‌های محققان به صنعتگران و جامعه عمل نماید.

حوزه‌های فعالیت آی او تی رسانه

رسانه خبری آی‌او‌تی رسانه در حوزه‌های اینترنت اشیا، شهر هوشمند، خانه هوشمند، زندگی هوشمند، هوشمندسازی کسب و کارها، هوش‌مصنوعی، تکنولوژی‌های پیشرفته مالی، بلاکچین و رمزارزها، اتومبیل‌های خودران، معرفی استارت‌آپ های فنّاور(به خصوص کسب و کارهای مستقر در استان‌های خراسان و شهر مشهد مقدس) فعالیت خواهد کرد.

همچنین ما قصد داریم آموزش‌های ضروری به همراه فرصت‌های کاری در این حوزه‌ها را به خیّل علاقمندان معرفی کنیم. آی او تی رسانه از تمامی علاقمندان برای همکاری دعوت می‌کند. شما می توانید اطلاعات خود و زمینه کاری‌تان را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود و زمینه همکاری‌های دوجانبه فراهم آید.

[contact-form-7 id=”110″ title=”ارتباط با ما”]

درباره‌ی مسعود معاونی

من مسعود معاونی، از سال 93 به عنوان بلاگر در حوزه فناوری اطلاعات مشغول فعالیت هستم. در حال حاضر هم به عنوان مدیر محتوا در سایت خبری آی او تی رسانه مشغول به فعالیت هستم و سعی دارم تا محتواهای متناسب با نیاز کاربران را در حوزه فناوری‌های پیشرفته در اختیار آنان قرار دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *